جک 2013


بزرگترین وبلاگ تخصصی اس ام اس

کلید بهشت زیر پای مادران است و کلید کولر زیر دست پدران !

بیایید از پدرهای سبزِ سرزمینِ گرممان بخواهیم تا ما را یاری کنند

تا در این فصل گرم با روشن گذاشتن کولرها

همه از هوایی خنک و مطبوع لذت ببرند …

.

چند روز پیش تو تاکسی صندلی عقب نشسته بودم، یه خانومه با پسر 5-4 ساله ش جلو نشسته بود. یهو پسره رو کرد به مامانش گفت : مــامــان یادته اونروز خونه ی دایی اینا گوزیــدی؟ مامانه بیچاره،گفت : مرســـی آقا! ما همین جا پیاده میشیم راننده بدبخت هنوز کامل وانستاده بود، زنه درِ ماشینو با عجله باز کرد، یه موتوری هم اومد زد درِ ماشینو سرویس کرد! رانندهه پیاده شد دودستی زد تو سرش گفت : خانـــــــــــــوم! گوزیدی که گوزیدی! منم میگــوزم! این آقام میگــوزه ! آخه ریـــــــــدی تو درماشين....


.

قابل توجه آقایان :

وقتی یه زن نظر شما رو میپرسه

در واقع نمیخواد نظرتوون رو بدونه

فقط میخواد نظر خودش رو با یه صدای مردوونه هم بشنوه !

.

یه مرغ دارم روزی یه تخم هم نمیکنه پاشو انداخته رو پاش قیافه گرفته !

.

درسته که ما روزه نمیگیریم ولی دیگه اینقدر هم کافر نیستیم که اگه واسه افطاری جایی دعوت شدیم نریم !

.

یکی از بزرگترین حسرتام مال وقتیه که میرم خونه ی کسی واسش کیک خامه ای میبرم !

بعدش تا آخر مهمونی منتظر میشم بلکه یه تیکشو بیاره با چایی بخوریم ولی نمیاره لعنتی !

.

یکی نیست به این پوشک سازها بگه بابا! توی این پیام بازرگانی ها کم شکلک در بیارین! به خدا این پیام ها رو پدر مادر ها نگاه می کنند و اون ها انتخاب می کنند، نه بچه یه ماهه دو ماهه

.

ميدوني معني كلمه ي love چيه؟

l : لايق دوست داشتن بودن

o:اميدوار بودن به اينده اي روشن

v : وفا دار بودن در عشق

e: انرزي هسته اي حق مسلم ماست

.

دلنوشته دختران مجرد :
 
از کلاس اول خواندیم آن مرد آمد ! آن مرد با اسب آمد !
 
ما که ترشیدیم ، مرتیکه با خر هم نیامد و باز هم بابا نان داد !
 
.
 
 
زن همسایه چیست ؟
 
زن همسایه موجودیست که ساعتها دم در حرف میزنه اما نمیشینه ، چون دیرش میشه !
.

یه مرغ دارم روزی 500 تومن گرون میشه!

 

آقا دوماد چیکارن؟

سفیر ایران در کانادا هستن

پاشین گم شین بیروننننن ما فقط دختر به مرغ فروش میدیم

 

دوره زمونه عوض شده، الان دیگه غاز همسایه مرغه

 

این‌طور که لیلا فروهر داره پیش میره ربّنای ماه رمضون مال خودش میشه

 

با اين اوضاعی كه پيش ميره، اگه چند سال ديگه بچه‌م فرق مرغ و دايناسور رو ندونه، بهش حق ميدم!

 

دو هفته پیش مامانم رفته بود اصفهان دریغ از یه دونه گز یا پولکی که سوغاتی بیاره الان واسمون مهمون اومده مامانم خونه نبود زنگ زده میگه : چای دم کن بعد برو توی اتاق من توی کمد لباسام پشت چمدون سیاهه یه بالش آبیه اونو ور دار

( من :-O )

زیرش یه ملافه سبزه اونو وردار

( من :-O )

زیرش یه ساک قهوه ایه

( من :-O )

توی ساک قهوه ایه یه ساک زرشکیه

( من :-O )

توی ساک زرشکیه یه پلاستیک بنفشه

( من :-O )

از توی اون یه بسته سوهان عسلی بردار بزار جلو مهمون تا من بیام جاشونو دوباره عوض کنم حواست باشه دست به گز و پولکی ها نزنی ها !!!!!

( و همچنان قیافه من= :-O )

از این به بعد هر کی بهم بگه توله سگ دیگه بم بر نمیخوره

فک و فامیله داریم؟

 

یه روز خوب :

من: انقدر دوست دارم میمون داشته باشم :)

مامانم: تو خودت میمونی ...... من :|

یه روز معمولی:

من :وای چشمای خره رو نگاه چه خوشگله :)

مامانم: آره دیگه تنها فرق تو باهاش همینه ....من :|

یه روزی که نشستم رو زمین:

مامانم: قوز نکن همینجوریش شبیه شتر هستی! من :|

یه روزی که دارم سبزی خوردن میخورم:

مامانم: داری خودتو واسه عید قربان آماده قربونی میکنی؟ من :0

من میدونم من رو از باغ وحش آوردن جوِ انسان بودن بهم دادن :((

فک و فامیله داریم؟

 

مامانم اومده میگه سرویس بهداشتی رو الان جرم گیری کردم و برقش انداختم، ببینم یه نفر رفته دسشویی قلم پاشو میشکنم !!

من :| بابام :| خواهرم :|

فک و فامیله داریم؟

 

بابام: بذار یکم منم برم تو فیس بوکت ببینم چه غلطی میکنی که صب تا شب اونجایی

من: نمیشه، شخصیه

بابام: باید بذاری

من: اصن فکر کن شُرتمه،در این حد شخصیه

بابام: شُرت که شخصی نیست، قدیما من و عموت شرت همُ میپوشیدیم!!!

:O

فک و فامیله داریم؟

 

سر شب لپتاپ رو خاموش کردم رفتم نشستم تو پذیرایی در جوار خانواده

5 دقیقه اول خونواده :o

5 دقیقه دوم خونواده :|

1 دقیقه بعد مامانم : لپتاپت سوخته ؟

من : نه

3 دقیقه بعد بابام : اینترنتت شارژش تموم شد ؟

من : نه

اندکی بعد بابام : چی شده حالت خوب نیست؟

من : نه چطور ؟

یذره بعد مامانم : تو چته ؟ چرا سرت تو لپتاپ نیست ؟

من : خب گفتم یکم بیام پیش شما بشینم

بابام : مطمئنی طوری نشده ؟

مامانم : خب بگو چرا اینجوری میکنی آخه ؟

هیچی دیگه پا شدم اومدم لپتاپ رو روشن کردم:|

فک و فامیله داریم؟

.

توی پارک قدم می زدم یه دختره 10 -12 ساله دستاشو پشتش گره زده بود تند را میرفت مامانشم پشت سرش هی می گفت عسل صبر کن وایسا کارت دارم.... یه دفه وایساد داد زد : اه... مامان ولم کن دیگه منم مشکلات خاص خودمو دارم!!
من :
کل پارک :
مامانش :
مشکلات خاص :

.

 

روزی شيخ به انیشتین فرمود: یا انیشتین.

انیشتین رویش را برگرداند و گفت:بله.
شيخ فرمود اول صدایم را شنیدی یا مرا دیدی؟
انیشتین گفت اول صدایتان را شنیدم.
شيخ فرمود پس چرا می‌گویی سرعت نور از صوت بیشتر است.
انیشتین از تئوری خود پشیمان شد و فوراً برای اسلام apply کرد !!!

 

x



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
چهار شنبه 25 مرداد 1398برچسب:, 12:24 |- aylin jon -|


ϰ-†нêmê§